Follow

søndag den 14. januar 2018

Hækle efter opskrift - Del 2

Den har været meget længe undervejs. 
Det meget beklageligt! 😊


Men nu er den her, "lær at hækle efter opskrift - Del 2"
og det er jeg simpelthen bare så glad for! 😍

Det har faktisk naget mig utrolig meget at den ikke er blevet færdig før,
men som jeg har sagt så mange gange før, så er 
der desværre ikke så meget man kan gøre ved det.
Jeg går hele tiden og tror, at tiden bliver bedre, men bliver gentagende gange skuffet.
Jeg har efterhånden forstået, at jeg måske skal prøve at tænke anderledes, sådan at jeg i stedet glæder mig over alle de andre ting jeg oplever og når. 😊😊

Når det kommer til det personlige plan, så er jeg desværre meget negativ fokuseret.
Derfor ser jeg ikke altid, alt det jeg når, men bare det jeg ikke når, hvilket gør mig ret ked af det.

Derfor glæder det mig bare så meget mere, at jeg nu kan offentliggøre denne "lær at hækle efter opskrift - Del 2".
Den er lidt lang, varer ca. 30 min, hvilket skyldes at jeg har forsøgt, at redigere videoen ud fra den
feedback jeg fik på min første del. 
Det betyder selvfølgelig også, at der med garanti opfylder mine trofaste følgers ønsker.
Hvis du skulle have problemer med at lave de forskellige masker,
så kan du altid se mine andre videoer under fanen Hækleskole.
I beskrivelsen på videoen, hvis du åbner den i Youtube,
der har jeg lagt links ind på hver enkelt video, du kunne få behov for at se.
På den måde synes jeg du bedst kan lære at hækle efter opskrift.
Men her får du i hvert fald videoen!
😍😊




Hæklingen herhjemme har, ligesom videoerne, stået lidt stille. 😌
Men jeg er i gang med en lille serie, som jeg regner med at offentliggøre engang midt i 2018.
Den serie er jeg meget spændt på at få færdig, men vil indtil videre ikke afsløre for meget!

Det står lidt stille blandt andet fordi vi desværre har lidt sygdom i familien, så forsøger at besøge så meget som muligt. 👎
Ved siden af, er jeg også lige startet op på min praktikplads, så har været utrolig træt og tidspresset!

Det har været en meget hård første uge, men også meget spændende! 👏
Jeg er rigtig glad for at være hvor jeg er. 
Startede i mandags ved VisitSkanderborg, så der skal jeg arbejde de næste 4 måneder.
Jeg synes de er super søde og hjælpsomme alle sammen og har kun haft positive oplevelser,
men der har også været rigtig mange af dem. 
Jeg ser meget frem til denne periode af mit studie, 
tror det kan give mig rigtig meget både personligt og professionelt,
så håber jeg selvfølgelig også jeg kan give dem meget tilbage!
😍


Men det var alt hvad jeg lige havde til jer idag, så håber jeg i kan bruge min video.
Skulle der være nogle spørgsmål, så er de mere end velkommen!


Rigtig god søndag. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)