Follow

mandag den 1. januar 2018

Godt Nytår!

2017 er slut! 
Jeg vil derfor ønske rigtig godt nytår 🎉✨ 

  Det har været et spændende år med mange opgaver og nye opskrifter. 
Året hvor Bloggen blev startet op, den fylder faktisk 1 år allerede i morgen. 
Tiden går simpelthen så hurtigt, det er slet ikke til at forstå. 🙈



2017 er året hvor jeg for alvor begyndte at dele mine opskrifter, samt at fokusere mere på at lave mine egne.
Alle mine opskrifter kan du finde her på bloggen, de er selvfølgelig gratis. 😘
Du finder dem her

Det er ligeledes året, hvor jeg fik Hobbygarn som sponsor, 
hvilket har betydet rigtig meget for mig!
Det har blot været med til at vise mig, at der faktisk er mange som godt kan lide det arbejde jeg laver. 
Jeg kan ofte være ret selvkritisk, men helt dum kan det ikke være, 
når de havde lyst til et samarbejde! 😉😊

Et samarbejde som ikke kun styrkede min egen selvtillid, men også udviklede sig til opstart af Hækleskolen.
Det er alt i alt blevet til 24 videoer!
Alle sammen kan du finde her.


Det har været et travlt år personligt, men når jeg ser tilbage, 
så har jeg alligevel fået lavet mange søde og smukke ting, 
og har fået delt mange af mine egne opskrifter med alle de som følge bloggen!
Ser derfor tilbage på det gamle år med stolthed, og ser frem til det nye år med spænding!
Mange mulige opskrifter er allerede på tegnebrættet, jeg kan slet ikke vente! 🎉💓
Rigtig godt nytår! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)