Follow

søndag den 12. november 2017

Del 1.

Som lovet! 
Lær at hækle efter opskrift! 😍


Det har virkelig været omfattende både at filme, men ikke mindst også at redigere denne video.
Jeg vil bare gerne gøre det så godt som muligt, så jeg kan få så mange med som overhovedet er muligt!

Det er en video jeg er rigtig glad for at offentliggøre, og planen er skam også at komme med en video mere.
Jeg går lidt og leger med tanken om, at lave en del 2 hvor jeg hækler de meget populære lyskugler.
😚😚



Det er jeg ret sikker på vil glæde mange, da jeg kan se der er mange som forsøger at lave dem, uden held.
Du kan finde opskriften på lyskuglen her hvis du vil gøre dig et forsøg selv. 😊😉

Det er min video nr. 2 i November, og min video nr. 3 kommer snarest.
Det var den jeg gav en lille teaser på først i November, hvor du kan komme til at lære at lave de smukke porcelæns øjne.
Den video glæder jeg mig også utrolig meget til at kunne dele med jer alle!


Men aller først får i her min del 1 på lær at hækle efter opskrift.




Hvis der er nogle ønsker eller tanker, så kom gerne med dem.
Det er muligt at kontakte mig både på kommentar, men også pr. mail. 
Så skal jeg gøre mit bedste for at besvare hver og en!
Rigtig god søndag 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)