Follow

torsdag den 12. oktober 2017

Blomstermaske

Hækleskolen 😍
Så er der ny video igen.


I sidste uge offentliggjorde jeg opskriften på mine pulsvarmer, 
som blev hæklet i en special maske.


Jeg må jo nok erkende at jeg ikke helt ved hvad den maske hedder, 
så derfor kaldes den "blomstermaske" indtil jeg bliver klogere på dette. 🌺🌺

De giver en dejlig tykkelse og så synes jeg bare at det bliver et yndig resultat. 😊😊
Det skal dog siges det kræver at man holder tungen lige i munden når man hækler sådan, 
for det kan godt være lidt anstrengende.
Og så kræver det nok lidt øvelse.


Men personligt så synes jeg helt bestemt det er det hele værd!
Men videoen får du i hvert fald her. Den er også lidt længere end hvad de normalt plejer,
men så håber jeg virkelig også jeg får alle med. 😙



Opskriften på pulsvarmerne kan du finde her.
Der står også en skrevet forklaring på hvordan du hækler denne blomstermaske, 
hvis det kunne være til hjælp for nogen. 
Så håber jeg der kommer en masse fine blomsterprojekter i den kommende fremtid,  
og ellers så vil jeg bare ønske alle en rigtig dejlig dag! 😙💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)