Follow

torsdag den 5. oktober 2017

Pulsvarmer

Ny opskrift!
Denne gang er det med blomster 🌸🌸
Og det vil sige mange blomster!




 Jeg har nemlig endelig fået mine pulsvarmerer færdige, så nu er de klar til de kolde efterårsdage. 🍂
De er hæklet med en teknik jeg så på en udenlandsk side engang, 
hvor man ved brug af "puff" laver små blomster i sit arbejde. 
Det giver et dejlig tykt og varmt arbejde i sidste ende, og det vil man jo gerne have. 😍
Jeg skal selvfølgelig nok i nærmeste fremtid få lavet en video på masken, men i mellemtiden kan du 
se alle de andre videoer der er i Hækleskolen ved at trykke her.

Pulsvarmerne er hæklet i bomuld 8/4, mayflower junior.
Det kan købes her, det skal så lige understreges at de selvfølgelig ikke er gode til al slags vejr. 

Men de skulle gerne kunne klare det meste kolde vejr. 
Der bruges 1,5 nøgle. Det lyder af meget, men de blomster der giver den så meget tykkelse, 
de kræver alligevel også en del garn.
Opskriften er klar og den kan findes her.

De er helt ideelle i en skøn pakkekalender eller måske en advents gave. 😊
Det er jo nu man gerne skulle have sådan noget i tankerne.

Så det næste der ses på bloggen kan ikke udelukkes at kunne være julepynt. 🎅🎅
Jeg er lidt ærgerlig over sommeren er slut, men håber og beder til at vi få den meste skønne vinter så! 


Hold humøret højt, og rigtig god aften ! 😗💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)