Follow

torsdag den 21. september 2017

Hjertepung

Så lykkedes det endelig!
Make-up pung med små hjerter! 💓💓

Langt om længe efter at have leget med forskellige masker, 
så lykkedes det mig at få opskriften færdig!



Føler virkelig at jeg har forsømt bloggen, men der har bare været så mange
præsentationer der skulle klargøres. Og det har simpelthen taget min tid. 

Men nu fik jeg syet lynlås og foer i, og jeg fik opskriften gjort færdig.

Og jeg er stadig helt vild med det mønster! 😍😍



Pungen er tiltænkt som make-up pung, men man kan jo selv vælge hvad man vil bruge den til.
Der kommer også en video-guide i Hækleskolen hvori jeg forklarer hvordan "hjertemasker" laves.
Jeg ved ikke hvad masken oprindelig hedder, da jeg ikke har kunnet finde den nogen steder udover på nogle sprog jeg slet ikke kan forstå.

Men nu er den her! 😊😊


Og opskriften kan du finde her.
Håber der er andre end jeg som forelsker sig i dette mønster, lad mig endelig se resultater. 
Glæder mig altid over hver gang jeg får en mail med billeder, så ved man da opskrifterne bliver brugt.
Jeg har hæklet pungen i Drops Safran lysrosa og kan findes her
Synes det er et skønt garn at hækle i, så det vil jeg varmt anbefale.
👍




Rigtig god eftermiddag! 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)