Follow

fredag den 29. september 2017

Hjertemasker

Vi fortsætter med en masse hjerter! 💓💓
Der er nemlig en ny video klar i Hækleskolen.

For en uges tid siden lagde jeg en ny opskrift ud på bloggen. 
Opskriften på min sidst nye kreation "Hjertepung".



Den har vist sig at være blevet ganske populær så det glæder mig meget! 😍
Så var det selvfølgelig på tide at få den tilhørende video klar.
Du kan stadig se alle de tidligere videoer under Hækleskolen i menuen. 


Håber det vil gøre det lidt nemmere for de der ikke helt har set meningen i hjertemaskerne.
Glæder mig i hvert fald til at se en masse fine nye punge.
😉😊

Opskriften på hjertepungen kan du finde her.



I videoen bruger jeg Drops Paris bomuldsgarn som virkelig er dejlig tykt og lækkert at arbejde med. 
Du kan finde det her.
Synes det går lidt langsomt fremad med hæklingen for tiden.
Har brugt min tid på nøje at læse og tænke over, hvad jeg egentlig vil bruge min uddannelse til, 

for nu er vi ved at søge praktikpladser. 

Personligt vil jeg rigtig gerne arbejde videre med online marketing, 

samt generelt lære mere digitalt og kreativt. 😃😃
Det passer perfekt til min valgfag hvor vi den sidste tid har lavet hjemmeside.
I min gruppe er det mig der står for netop den hjemmeside, så har valgt at lave den så jeg kunne skrive koder. 

Når først jeg er gået igang med den opgave, så går timerne bare på ingen tid.
Så har faktisk ikke haft timer nok til at hækle og til at lave blog. 😅
Men til gengæld så har jeg fået meget mere blod på tanden og overvejer kraftigt at lave nyt design på bloggen!


Men nok om det, først får I her Hækleskolen video. 😉



Håber det kan hjælpe rigtig mange til at komme igang med hjertepungen.
Rigtig god fornøjelse og rigtig god weekend.
💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)