Follow

fredag den 11. august 2017

(Usynlig) farveskift

Farveskift når der hækles rundt!
Ny video. 😊


Når der hækles rundt er der mange måde hvorpå man kan lave farveskift. 
Man kan dels gøre det på den  "almindelige" måde, som er rimelig identisk med farveskift ved frem og tilbage hækling. 

Man kan også lave et usynligt farveskift. Dette er der ligeså mange forskellige metoder til, og jeg viser her min egen metode som jeg lavede for et halvt års tid siden. 😘
Jeg har også en billedeguide på min egen metode, den kan du finde her.
Farveskiftet ved frem og tilbage hækling kan du finde under Hækleskolens videoer her.

Selv synes jeg der er en tydelig forskel, men det er op til øjet der ser. 👏😉


Det var alt jeg havde at sige idag, håber metoden er forståelig. 😊


Rigtig god fornøjelse. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)