Follow

fredag den 18. august 2017

Relief teknik

Hjælp til min "Shoulderbag"
ReliefDBstgm video 😍

Jeg offentliggjorde en opskrift på en skuldertaske for en 3 ugers tid siden.
Her bruger man en teknik der kaldes "relief-masker".



Den teknik sidder jeg igen og leger lidt med, da jeg ved siden af en masse monterings arbejde, leger med en ny opskrift! 
Så det er jo det perfekte tidspunkt at lave en video på denne teknik! 
Det kunne måske også hjælpe nogen til at komme igang med min skuldertaske. 😉😊

Jeg har så til gengæld en lidt ærgerlig nyhed. 😓
Jeg har fået svar angående min dukke og som jeg kan forstå på deres besked, så kan de ikke give mig tilladelse til at bruge min opskrift på dukken, da det vil være i mod deres nuværende aftaler i forbindelse med merchandise. 


Det er jeg selvfølgelig virkelig ked af, da jeg inderligt havde håbet jeg kunne dele min opskrift med jer. 
Men jeg giver ikke helt op endnu. 
Har sendt en mail tilbage til dem, for vil se om der er nogen muligheder, så venter igen svar. 

Jeg vil simpelthen ikke risikere noget, og vil egentlig bare gerne følge lov og ret og der er 
i forvejen så mange juridiske retningslinjer.
Men jeg håber og krydser fingre.
🍀🍀

I får i hvert fald her videoen med Relief masker.


Så rigtig god fornøjelse og rigtig god weekend. 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)