Follow

tirsdag den 8. august 2017

Farveskift

Jeg starter hårdt ud i August! 😎


Det vil sige en video er klar. 👏

Selvom det mest af alt minder om efterår, så forsøger jeg at nyde de få solskinstimer vi får. 
Det er svært at tænke 'sommer' med den konstante nedbør der har været hele sommeren,
men sådan er det jo generelt med dansk sommer.
Man bliver bare lige overrasket hvert år.
😩

Kan simpelthen ikke forstå hvordan det kan blive ved med at regne sådan, 
men håber bare at vi får en helt fantastisk sensommer med sol og varme!
Så når man alligevel skal sidde inde døre det meste af tiden, for at undgå at flyve væk eller blive gennemblødt, 
så kan man ligeså godt få redigeret en video eller to! 👍😄


Jeg har idag en video klar hvor jeg viser hvordan man laver et almindeligt farveskift 
når man hækler frem og tilbage. 😊😊


Jeg har en video klar om et par dage, hvor jeg viser hvordan man laver farveskift når man hækler rundt. 
Tror måske også jeg får sneget et "usynligt farveskift" ind i den video, 
så det er værd at følge med! 😉😊

Du kan finde mine andre videoer her.
Rigtig god dag og god hæklelyst.
💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Kunne du lide mit indlæg?
Smid endelig en kommentar :-)